Retour

Natuurlijk kan het voorkomen dat een artikel niet bevalt of dat een artikel beschadigd word ontvangen.  Hier volgt informatie over hoe te handelen.
Mocht u een artikel ontvangen met schade dan dient u dit binnen 48 uur na ontvangst van het artikel te melden via onderstaand formulier. U ontvangt dan van ons instructies hoe te handelen.
Wilt u een artikel ruilen of retour sturen dan kan dat ook, rechtsbovenaan onze website vind u een icoontje met een poppetje , klik deze aan en log vervolgens in met het mailadres wat u ook heeft opgegeven bij uw bestelling.
Wachtwoord vergeten?  Vraag dan een nieuw wachtwoord aan die ontvangt u vrijwel direct per mail.
Bent u ingelogd dan vind u een overzicht van al uw bestellingen, ga naar de bestelling die u wilt retouren of ruilen en klik vervolgens op retour, vul alle informatie in en klik op opslaan. U ontvangt van ons vervolgens instructies over hoe te handelen en u ontvangt een retour label.
LET OP: Retour artikelen dienen goed verpakt te worden en de doos moet onbeschadigd verstuurd worden, bij beschadigingen of gebruikssporen kunnen wij de retouren niet accepteren. Zijn de retouren in goede staat ontvangen dan zullen we het betaalde bedrag terug boeken met inhouding van de verzendkosten. Bij schade zal een evenredig deel ingehouden worden van de restitutie.